Rólunk

Cégünk 1992 óta foglalkozik társasházak közös képviseletével és üzemeltetésével. Jelenleg közel 40 társasház képviseleti teendőit látjuk el a, VI., VIII. IX. és a XI. kerületben. Büszkék vagyunk rá, hogy tulajdonosi szemléletű ingatlankezelésünknek és 30 éves tapasztalatunknak köszönhetően egyre több társasház keres fel minket személyes ajánlások útján.

Alapelveink

Effektív költségvetés és tűpontos kimutatások

A mindenki számára optimális költségvetések kidolgozását tekintjük az egyik legfontosabb feladatunknak, így nem csupán a tulajdonosi közösség törekvéseit és céljait vesszük maximálisan figyelembe, de a könnyű átláthatóság érdekében lehetővé is tesszük, hogy a tulajdonosok biztonságos körülmények között, jelszóval védett honlapunkon hozzáférjenek társasházuk pénzügyi kimutatásaihoz a nap bármely szakában.

Bizalom, mint legfőbb építőelem

Aktuális híreinkről elektronikus hírlevél formájában tájékoztatjuk a lakókat, hiszen számunkra kiemelt fontosságú a tulajdonosokkal való folyamatos kapcsolattartás és a kölcsönös bizalom kiépítése. A társasház zavartalan működése szempontjából kulcsfontosságú a lakói közösség belénk vetett bizalma. Tudjuk, hogy a bizalmat nem lehet kérni, csak kiérdemelni, így mindent megteszünk ennek elérése érdekében.

Állandó készenlét

Éjszaka és hétvégén is elérhetőek vagyunk a nap 24 órájában, és partnercégeink segítségével biztosítani tudjuk a váratlan, és lassú reakció esetén potenciálisan a társasháznak sokmillió forintos károkat okozó meghibásodások azonnali és szakszerű elhárítását. Az általunk gondozott társasházak a legnagyobb biztonságban vannak!

Laktam már egy pár társasházban életemben, de ilyen jól kezelt házzal még nem találkoztam. Magas szintű odafigyelés, korrekt elszámolások, jó tervezés és hatékony társasházi érdekképviselet jellemzi a Nett-(O) Kft. munkáját. Volt szerencsém számvizsgáló bizottsági tagként mélyebben is belelátni ebbe a munkába, és így méginkább örülök annak, hogy e cég által képviselt házban lakom. További jó munkát és sok sikert!

Rácz Beatrix
Viola u. 23-25.

Folyamatos értéknövelés

Elvünk, hogy nem csak a legszükségesebb javításokat végezzük el a társasházakon, hanem – a tulajdonosok általános örömére – minden helyzetben törekszünk a lakókörnyezet korszerűbbé, igényesebbé és biztonságosabbá tételére, kihozva a maximumot a pénzügyi keretekből. Ezt a szemléletmódot alkalmazva társasházaink lakásai és üzlethelységei nem csupán kényelmesebbé válnak, de értékük is növekszik, miközben a ház pénzügyi helyzete is stabil marad.

Az értéknövelés egyik alapköve, mely a kényelmet és fenntarthatóságot is ugyanúgy szolgálja, hogy szem előtt tartjuk társasházaink többletbevételt eredményező lehetőségeit. A közös tulajdonban lévő helyiségek és falfelületek hatékony kihasználása érdekében konkrét javaslatokat fogalmazunk meg, kiemelt figyelemmel kezelve mind a lakóközösség, mint kollektíva érdekeit, mind pedig a lakók egyéni érdekeit. Célunk a mindenki számára ideális helyzetek megtalálása!

Kinek ajánlom a Nett-(O) Kft? Azoknak, akik belefáradtak egy igazán jó közös képviselet utáni keresgélésbe. Azoknak, akik szeretik, ha a társasházban felmerülő műszaki problémákat rövid időn belül megoldják. Azoknak is, akik elvárják, hogy a közös költséget nem fizetőknek egyetlen nyugodt napja se legyen. A mi társasházunk 2013-ban kötött velük szerződést. Azóta vagyunk nyugodtak a ház ügyeinek kezelésében. Az addig felhalmozódott műszaki problémákat ütemezetten megoldották, a közös költség tartozásokat radikálisan csökkentették. A társasházunkra vonatkozó könyvelést rendszeresen, személyesen ellenőrzöm. Soha egyetlen szabálytalan könyvelési tételt nem találtam.

Mindezekért merem őket bátran ajánlani Önöknek is!

Szendrei József
Thaly Kálmán utca 46-48 Társasház számvizsgáló bizottságának elnöke

Optimális ár-érték arány

A partnercégeinkkel megkötött szerződéseinket évről évre felülvizsgáljuk, így gondoskodunk arról, hogy képviselt társasházaink és lakói a lehető legkiválóbb szolgáltatásokban részesüljenek.

Hatékony kommunikáció, célorientált módszerek

Tudjuk, hogy társasházak esetében milyen komoly gondot tudnak okozni a költséghátralékok és kintlevőségek. Sikeresen kezeljük a kintlevőségeket, nem veszítjük szem elől a célt, és folyamatosan gondoskodunk társasházaink fenntartható és stabil pénzügyi helyzetének ezen aspektusáról is.

A Nett-(O) Kft. több mint 15 éve látja el társasházunk közös képviseletét. Ezen idő alatt számos esetben bizonyították szakmai felkészültségüket, széleskörű tájékozottságukat, nagyfokú rugalmasságukat. Gondos gazda módjára kezelik a rábízott társasházakat, legyen szó egy apróbb javításról, vagy egy több millió forintos nagyberuházásról. Irodájuk közelsége miatt akár személyesen, de telefon, vagy e-mail útján is felvehető velük a kapcsolat. 

Társasházunk Számvizsgáló Bizottságának elnökeként elmondhatom, hogy mind ingatlankezelési, mind számviteli és adózási szempontokból mindvégig körültekintő, minden előírásnak megfelelő módon végezték tevékenységüket. Bármilyen kérésre, kérdésre szinte azonnal segítséget, választ kaptam. Jól képzett – és ami talán még fontosabb – régóta összeszokott, stabil munkatársakkal dolgoznak, így a személyes kapcsolat kialakulása révén még könnyebb és hatékonyabb az együttműködés. 

Bízom benne, hogy még további hosszú évtizedeken keresztül biztosítják számunkra a házkezelési szolgáltatásukat és biztosan állíthatom, csak jól jár az a társasház akiket Ők „kezelésbe” vesznek.

Terjék Gabriella 

 

Közös képviseleti teendők

A társasházak közös képviseleti munkáinak ellátása precizitást, körültekintést és proaktív munkavégzést igényel. Szolgáltatásunk keretében az alábbi feladatokat végezzük ügyfeleink számára:

Üzemeltetési és adminisztratív feladataink:

  • A társasház működési számlájának kezelése költségkímélő elektronikus átutalásos rendszerben (Pl. OTP terminál, Electra, Raiffeisen Express)
  • A társasház felújítási és megtakarítási alapjainak kezelése
  • Tulajdonosi folyószámlák (albetétek) egyenlegeinek naprakész nyilvántartása
  • Az új építésű társasházak közös területeinek garanciális és szavatossági ügyeinek intézése
  • Közgyűlések megszervezése és lebonyolítása
  • A közös költség befizetésének folyamatos ellenőrzése
  • Portaszolgálat megszervezése, munkájának ellenőrzése
  • Karbantartási munkák megrendelése előzetes árajánlatkérés, versenyeztetés után
  • Szakipari munkák megrendelése, az elvégzett munka ellenőrzése, vállalkozási díjak kifizetése teljesítésigazolást követően
  • Társasház kulcsállományának és épületterveinek kezelése
  • Jegyzőkönyvek, határozatok nyilvántartása
  • Határozatok könyvének vezetése
  • Könyvvizsgálók pályáztatása

Káresemények kezelése:

  • Azonnali hibaelhárítást igénylő beavatkozásra megrendelések megadása
  • Közös területek biztosítási káreseményeinek bejelentése, kárszakértővel egyeztetése
  • Biztosítási kárrendezés kezdeményezése

Kapcsolattartás:

  • Közüzemekkel való kapcsolattartás
  • Önkormányzattal való kapcsolattartás
  • Számvizsgáló Bizottsággal való folyamatos kapcsolattartás
  • Biztosítótársaságokkal kapcsolattartás

Könyvelési és pénzügyi feladataink:

  • A társasház teljes pénzforgalmának naprakész könyvelése a NAV által elfogadott könyvelői programmal
  • Havonta frissített pénzügyi kimutatás készítése a Társasház pénzügyi helyzetéről
  • NAV felé történő jelentések elkészítése és megküldése elektronikus ügyfélkapun keresztül
  • Költségvetési terv készítése a szolgáltatóktól előzetesen beszerzett árváltozások figyelembe vételével
  • Az előző pénzügyi évről beszámoló elkészítése tulajdonosonkénti kimutatásokkal

Jogi feladataink:

  • Lakástakarék pénztár és lakáskassza szerződéseinek karbantartása
  • Szervezeti és Működési Szabályzat elkészíttetése és közgyűlés elé terjesztése
  • Közös költség kintlévőségek behajtására irányuló jogi folyamatok megindítása
  • Önkormányzati pályázati lehetőségek felkutatása, pályázatok megírása, benyújtása közgyűlési határozat alapján
  • NEP és egyéb pályázathoz szakcég felkutatása, pályázat megírásában segítség nyújtása

Kommunikációs és menedzsment feladataink:

  • Folyamatos tulajdonosi tájékoztatás: cégünk honlapján havonta frissített, jelszóval védett pénzügyi kimutatás a Társasház pénzügyi helyzetéről

Biztosíték

Cégünk 30.000.000 forintos szakmai felelősség biztosítással rendelkezik. A képviseleti díjra minden esetben személyes egyeztetés után adunk ajánlatot, felmérve a társasház egyéni igényeit és adottságait.

Közel vagyunk

Közös képviseleti irodánk a IX. kerület Berzenczey u. 10–12. IV/42. szám alatt található, mely könnyen megközelíthető a M3 metróval, a 4-es, 6-os és 51-es villamossal,  valamint a Boráros térre érkező  busz és HÉV járatokkal. Tulajdonosaink kényelme érdekében a hét minden munkanapján tartunk ügyfélfogadást.

 

Már ügyfelünk?

Jelentkezzen be!

Kérdése van?

Nézze meg a Gyakran Ismételt Kérdések menüpontot!

GYIK

Közös képviselőt keres?

Írjon nekünk, és felkeressük Önt!

Kapcsolat